diumenge, 15 de maig del 2011

L'avaluació segon article C. Davini

L'avaluació currículum vs C.Davini

A partir de l'article de Maria Cristina Davini "Mètodes d'ensenyament" i del curriculum d'ed. primària vam omplir un quadre amb les semblances i les diferencies el qual havien d'entregar al Martí.

Unes semblances que em pogut veure entre l'article i el currículum ha sigut que tots dos prioritzen els continguts, Sequenciació del continguts(tots els aprenentatges estan relacionat i vam del més fàcil- difícil)



Aquest és al que vam fer en petit grup.
  • Relació amb els objectius proposats
  • tenir en compte la diversitat
  • avaluació continuada, per veure la continuïtat de l'aprenentatge.
  • avaluar i autoevaluar
  • avaluar per competències.

Característiques de l' avaluació

  • Ha de tenir en compte l'atenció a la diversitat
  • Han d'estar relacionats amb elscontinguts a avaluar
  • Eina per detectar problemes d'aprenentatges
  • valorar el procés i no el producte final
  • ha de fomentar la participació i la motivació
  • Evaluació continuada
  • Eina de millora alumne- docent
  • Objectiva
  • Transmetre a les families i al propi nens , per conèixer la situació real.
  • incloure l'autoevaluació i la cohevaluació (avaluació entre companys/es)
  • avaluació continuada
  • Tenir en compte els coneixements previs i l'aprenentatge de l'alumne
  • al mateix que es treballa a classe
  • ha d' estar planificada i dividida en parts ben diferenciades
  • identificar les necessitats educatives de l'alumnat
  • eina flexible.
  • criteris coneguts per l'alumnat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada